Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Beschadigd of verkeerd geleverd

    Product is defect, beschadigd of incompleet

    Wij proberen er alles aan te doen om te zorgen dat uw artikelen heel aankomen. Desondanks kan het gebeuren dat je een defect, beschadigd of incompleet artikel hebt ontvangen.

     

    Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Meld dit dan altijd binnen 48 uur na ontvangst bij onze klantenservice. Stuur een beschadigd of defect product nooit retour voordat u contact heeft gehad met onze klantenservice.

     

    Stuur foto's van het beschadigde artikel binnen 48 uur per mail naar [email protected] met als onderwerp ''schademelding''. Deze bestanden zijn nodig om jouw schademelding goed te verwerken. Bekijk de hand-out voor een duidelijker beeld.

     

    • Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
    • Een foto van het geopende pakket.
    • Een foto van alle type binnenverpakkingen.
    • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
    • Een detailfoto van de concrete schade.
    • Een foto van het verzendlabel op de verpakking. 
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »