Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Beschadigd of verkeerd geleverd

      Product is defect, beschadigd of incompleet

      Wij proberen er alles aan te doen om te zorgen dat uw artikelen heel aankomen. Desondanks kan het gebeuren dat je een defect, beschadigd of incompleet artikel hebt ontvangen.

       

      Meld transport schade altijd binnen 5 dagen na ontvangst bij onze klantenservice. Stuur een beschadigd of defect product nooit retour voordat u contact heeft gehad met onze klantenservice, in sommige gevallen is het namelijk niet nodig om het product of slechts een deel van het product retour te sturen om uw probleem te kunnen verhelpen. Stuur foto's van het beschadigde artikel per mail naar [email protected] Deze bestanden zijn nodig om jouw schademelding goed te verwerken.

       

      • Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
      • Een foto van het geopende pakket.
      • Een foto van alle type binnenverpakkingen.
      • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
      • Een detailfoto van de concrete schade.
      • Een foto van het verzendlabel op de verpakking.
      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »